woensdag 16 september 2009

oplage aan heren







de mannen!

6 opmerkingen:

  1. Tof, heel cool. Ik vind de rechter vooral heel erg goed, ook al zijn zn ogen misschien wat klein. Maar ze coexisteren (jaja:P) heel goed naast de vrouwtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En eh... moeten ze allemaal oud zijn? Dat vroeg ik me af, ik merk dat we alle karakters bejaard maken. Op zich niet erg, maar misschien doen we dat onbewust.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nog iets, sorry hoor :( Ja, ik ben vervelend.

    Probeer al te fijne gezichtstrekken te vermijden, zoals bij de linkse meneer. Deze gaan ze waarschijnlijk toch niet meer zien. Dit zorgt ook voor ongewenste visuele ruis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat een droogkloot... "ik sta hier met mijn worst in mijn hand... you like it?" Top, top!

    BeantwoordenVerwijderen